בדרך לתלמוד תורה • ביתר: ילד נפצע קשה מפגיעת אוטובוס

    בעקבות האירוע, פתחה משטרת ישראל בחקירת נסיבות התאונה.
    יעקב גרודקה No Comments on בדרך לתלמוד תורה • ביתר: ילד נפצע קשה מפגיעת אוטובוס

    הקטל בכבישים: ילד נפצע הבוקר באורח בינוני מפגיעת אוטובוס ברחוב מפעל הש"ס פינת הרב קנייבסקי בעיר ביתר עילית • קודם לכן הבוקר, פעוטה כבת שנה וחצי נכוותה ממים חמים בשכונת נווה יעקב בירושלים

    צילום: הפרלמנט של ביתר
    בעקבות האירוע, פתחה משטרת ישראל בחקירת נסיבות התאונה.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקטל בכבישים: ילד נפצע הבוקר (ראשון) באורח בינוני מפגיעת אוטובוס בדרכו ללימודים ברחוב מפעל הש"ס פינת הרב קנייבסקי בעיר ביתר עילית.

    פרמדיקים של מד"א ומתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'ביתר עילית' העניקו  לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים 'הדסה עין כרם' כשהוא סובל מפגיעות בגפיים ובפנים.

    בעקבות האירוע, פתחה משטרת ישראל בחקירת נסיבות התאונה.

    49f03a36-9b61-4665-8d34-e242af1ce242

    קודם לכן הבוקר, פעוטה כבת שנה וחצי נכוותה ממים חמים בשכונת נווה יעקב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א ומתנדבים של 'איחוד הצלה' העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים 'הדסה עין כרם' כשהיא במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון.

    דוד פיילר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוטה כבת שנה וחצי סבלה מכוויות בפלג גופה העליון כשנשפכו עליה מים רותחים במטבח ביתה. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב בינוני".

    בארגון איחוד הצלה קוראים להפיק לקחים ממקרה מצער זה שלמרבה הצער קרה מספר פעמים בימים האחרונים לנקוט בכללי הבטיחות ולמקם את הקומקום או המיחם הרחק מהישג ידם של ילדים ופעוטות ולהשתדל למנוע מהם כניסה למטבח בכדי למנוע אסונות מיותרים.



    0 תגובות